FAQ

Często zadawane pytania:
1. Czy mogę zamówić Gąskę według własnego pomysłu?

Tak, realizujemy indywidualne zamówienia. W przypadku własnego pomysłu na ubranko dla gąski prosimy o kontakt mailowy w celu ustalenia szczegółów i czasu realizacji.

2. Czy mogę zamówić Gąskę, która jest aktualnie niedostępna?

Tak. W przypadku chęci zamówienia gąski, która jest niedostępna, należy skontaktować się z nami drogą mailową. Jeżeli będziemy dysponowali odpowiednimi materiałami, jesteśmy w stanie odtworzyć daną gąskę, Zastrzegamy sobie przy tym prawo do dłuższego czasu realizacji takiego zlecenia. Informujemy także, że zakupiony model może minimalnie się różnić od tego, który widniał w sklepie. Wiąże się to z tym, że większość naszych gąsek tworzymy tylko w jednym egzemplarzu.

3. Czy mogę odebrać zakupioną Gąskę osobiście?

Tak, gąskę można odebrać w Ośrodku Dziennego Pobytu i Rehabilitacji Społecznej Osób z Niepełnosprawnością, ul. Skorochód Majewskiego 34, 02-104 Warszawa. Jednocześnie prosimy o wcześniejsze, mailowe bądź telefoniczne, umówienie daty odbioru. Ośrodek pracuje w godzinach 8-16.

4. Czy przy większych zamówieniach mogę liczyć na rabat?

Kwestie większych zamówień i ustalenia ewentualnego rabatu omawiane są indywidualnie. W takim przypadku prosimy o kontakt mailowy.

5. Czy sklep realizuje wysyłkę za granice?

Niestety, wysyłka naszych Gąsek odbywa się jedynie na terenie Polski.

6. Czy wystawiacie fakturę VAT?

Tak, w przypadku chęci odebrania faktury VAT prosimy o informację mailową razem z danymi do faktury.

7. Chciałbym zwrócić zakupioną Gąskę, co mam teraz zrobić?

W przypadku chęci odstąpienia od umowy prosimy o zapoznanie się z punktem 7 regulaminu dostępnego na naszej stronie. Link do regulaminu znajduje się TUTAJ.

W razie nieznalezienia odpowiedzi na swoje pytania w tym miejscu, zapraszamy do kontaktu!